co to jest ramowy plan wydarzeń

Home
what did we learn today? absolutely nothing!
 

Temat: [Fic] ,, Thiller "
SHINee jako wampiry - nie! Przejadła mnie się ta tematyka. Teraz nastała jakaś dziwna moda na pisanie opowiadań o "synach nocy"... Cholerny Zmierzch

Moje poprzedniczki już napisały chyba wszystko, co mnie przeszkadzało. Błędów i stylu się nie czepiam, bo sama nie jestem dobra w pisaniu ficków.
Jednakże potrzebuję odrobiny kanoniczności, opisów i spowolnienia akcji.

Dobra rada - zanim zaczniesz pisać opowiadanie zrób sobie ramowy plan wydarzeń, kilka razy zastanów się, czy pomysł ma sens. Po napisaniu zaś najlepiej przeczytać z kilka razy to, co się stworzyło. A zapomniałabym, aby uniknąć błędów warto znaleźć sobie betę.
Źródło: replay.jun.pl/viewtopic.php?t=278



Temat: www.podgorzyn.pl Jak oceniacie tą stronę?
Nie mogę powiedzieć nic złego o stronie. Prawie wszystkie potrzebne informacje są dostępne bardzo szybko i intuicyjnie. Jedyna uwaga - okienko "imprezy" w każdej z miejscowości powinno przede wszystkim pokazywać, co będzie, a dopiero potem - co było.
Ale rozumiem, że wynika to z braku odpowiednich informacji, a głównie terminów. Choć wstępnie można by zasygnalizować. Ramowy plan różnych wydarzeń, które mają nastąpć jest dostępny.

PS: Czy Twoje pytanie wiąże się z zasłyszanymi planami gminy o przekazaniu w inne ręce redagowania (przebudowy) tej strony?
Źródło: forum.przesieka.pl/viewtopic.php?t=175


Temat: Mistrzu drogi, ja wiem, że to nieładnie, ale...
Nie planuj zbyt dokladnie sesji- gracze zawsze zrobia cos inaczej i zbyt dokladny plan tego nie przetrzyma. Najlpeiej zrobic bardzo ramowy, ogolny plan najwazniejszych wydarzen, a reszte improwizowac, lub pol-improwizowac

Nie puszczaj muzyki zbyt glosno! (Oczywiscie sa wyjatki, ostatnio gralem u kumpla ktory bardzo slabo prowadzil i wlasciwie jedyny element mily i udany to gdy weszlismy na jakas techno-impreze, a mg blyskawicznie zmienil muzyke klasyczna grajaca cicho w tle na Techno z McDonalda)

Nie boj sie inspiracji. To ze prowadzisz czyjas przygode, lub sesje oparta na czyjejs przygodzie nie jest powodem do wstydu

Nie boj sie dziwnych inspiracji. Jedna z najlepszych przygod jakie prowadzilem stworzylem patrzac na szybe w drzwiach i slyszac muzyke w tle, od tego sie zaczelo

Pobaw sie w personal drama, jednak uwazaj aby tutaj nie przesadzic, bo wyjdzie telenowela (wiem, z doswiadczenia)
Źródło: potworum.svx.pl/viewtopic.php?t=776


Temat: Przedwiośnie - krótkie charakterystyki postaci i plany wydarzeń
Przedwiośnie - krótkie charakterystyki postaci i plany wydarzeń

paczka zawiera charakterystyki:
Hipolit
Gajowiec
Jadwiga
Karolina
Laura
Lulek
Seweryn
Wanda

ORAZ:

Ramowy plan wydarzeń
szczegółowy plan wydarzeń




1 mb

http://sharingmatrix.com/file/1298251/przedwiośnie.rar
Źródło: whouse.pl/showthread.php?t=84879


Temat: Niech z paczusia zrobi sie niteczka - czy jak przemoc wlasnego "swiniaczka"... ;)

  Cytat:
a moge recepty Ci podsylac na "zblendowane sniadanka"?? Będę bardzo wdzięczna wręcz za pomoc! Chętnie skorzystam ;-)

No, to umowa stoi! A wzór przygotuję i przedłożę do zatwierdzenia.

P.S. Mam coś jeszcze dla Ciebie. Przypomniała mi się dzisiaj pewna piosenka. I pasuje. Do wszystkiego.
Szczególnie w kontekście ostatnich wydarzeń. Jak często nie widzimy tego, co powinniśmy.
Jesteśmy takimi dalekowidzami, ślepymi na to, co się dzieje blisko. Żyjemy tym, co było
i tym co będzie, zapominając, że wszystko się dzieje TERAZ. Nie dziś, czy jutro.
(nie mam tu planu naszej diety, bo to tylko taki plan ramowy, a ten zawsze dobrze widziany,
mam raczej na myśli bardziej egzystencjonalno - psychiczne kwestie).

http://www.youtube.com/watch?v=TEL_7vqhOu0

Tulę :-)

Źródło: dieta.pl/grupy_wsparcia/showthread.php?t=2286


Temat: Uwaga- Fani Harrego Pottera!
nigdy nie pojde na takie szmelce
wszystkie wydarzenia w ksiazkach 1-3 pojawily sie, bo ksiazki te sa krotkie ! inaczej jest z reszta, gdzie filmy to ramowy plan wydarzen, bez najwazniejszych kwestii, itd
jak juz, to obejrze w TV ten film (czyli za parenascie lat), bo nie ma co isc na film w ktorym najfajniejszych rzeczy nie ma...
Źródło: forum.clubpenguin.pl/showthread.php?t=93194


Temat: Przedwiośnie - krótkie charakterystyki postaci i plany wydarzeń
Przedwiośnie - krótkie charakterystyki postaci i plany wydarzeń
  Przedwiośnie - krótkie charakterystyki postaci i plany wydarzeń

paczka zawiera charakterystyki:
Hipolit
Gajowiec
Jadwiga
Karolina
Laura
Lulek
Seweryn
Wanda

ORAZ:

Ramowy plan wydarzeń
szczegółowy plan wydarzeń




1 mb

Linki: http://sharingmatrix.com/file/1298251/przedwiośnie.rar
Źródło: yhu.pl/showthread.php?t=155656


Temat: Wydarzenia w mieście
w Łodzi aktualnie odbywaja sie dni Rosji. jesli ktos byłby zainteresowany to zapraszam.
OTO PROGRAM
Organizatorzy:
Porozumienie Europy Środkowo-Wschodniej "Słonecznik"
Kino Łódzkiego Domu Kultury

Patronat honorowy:
prof. dr hab. Wiesław Puś - rektor Uniwersytetu Łódzkiego

Patronat medialny:
Studenckie Radio Żak Politechniki Łódzkiej

Plan ramowy:

wtorek 21.XI.2006
16.20 - prezentacja "Petersburg - miasto białych nocy", prowadzi Maciej Żuromski i Justyna Karpeta, studentów V roku geografii turyzmu i hotelarstwa

17.00 - prezentacja "Małe perełki Rosji - Novgorod" - prowadzi Jarek Adryjanowski, absolwent elektrotechniki PŁ.
Miejsce: Wydział Nauk Geograficznych, ul Narutowicza 88, sala obrad Rady Wydziału (07); wstęp wolny


środa 22.XI.2006
15.00 - "Uprzedzenia na tle polsko-rosyjskim" prowadzi Olga Nadskakuła, doktorantka Wydziału Stosunków Międzynarodowych i Politologicznych UŁ

15.40 - "Wolność wyznania w Federacji Rosyjskiej" - prowadzi dr Wasiński, adiunkt Katedry Prawa Międzynarodowego Wydziału Prawa i Administracji UŁ

16:20 - "Różnice kulturowe między Polską, a Rosją" - prowadzi dr Navzorova-Kmiec - pracownik Filologii Rosyjskiej UŁ

17.00 - "Niemcy rosyjscy w Rosji i w Niemczech" - prowadzi Magdalena Żakowska, doktorantka Socjologii UŁ oraz
Miejsce: Wydział Nauk Geograficznych, ul Narutowicza 88, sala Obrad Rady Wydziału (07), wstęp wolny

Pokaz filmów rosyjskich w ŁDKu (2 filmy)
18.30 - Powrót (Rosja, 2003),
20.30 - Pokuta (ZSRR,1984),
Miejsce: Duża sala ŁDK ul. Traugutta 18
Wstęp na 1 film- 6zł, 2 filmy 10zł


czwartek 23.XI.2006
12.00 - zwiedzanie cerkwi połączone z prelekcją nt. religii prawosławnej,
zbiórka: przed cerkwią św. Aleksandra, ul Kilińskiego 54, panie proszone są o przyniesienie nakryć głowy

18.00 - warsztaty w malowaniu łyżek stylem rosyjskim,
Miejsce: siedziba "Słonecznika" ul Piramowicza 12, (na domofonie Łuczak)
wstęp 5zł (uczestnicy proszeni są o przyniesienie pędzelków);


piątek 25.XI.2006
18.00 - Rosyjski Wieczór Językowy – Kawiarnia „Mała Litera”, ul. Traugutta 9
Każdy może porozmawiać z każdym po rosyjsku lub po polsku, na początku zaplanowane są drobne gry integracyjne


ps. taki temat stwarzam w celu aby równiez inni opisywali podobne wydarzenia kulturalne etc. w swoich miastach. moze się to komus przydać.
Źródło: forum.historicus.pl/viewtopic.php?t=1804


Temat: Filmy, seriale
Mam bardzo złe wiadomosci dla fanów seriali, zwłaszcza LOST i 24...


Jeśli strajk scenarzystów seriali amerykańskich przedłuży się do końca roku istnieje zagrożenie, że stacja ABC zablokuje emisję ukończonych 8 odcinków 4. sezonu "Zagubionych", aż do 2009 roku.

Kolejny sezon "Zagubionych" miał rozpocząć się w lutym. Sytuacja jednak ulegnie prawdopodobnie zmianie. Tak bardzo wyczekiwane przez fanów nowe odcinki mają się pojawić się dopiero za ponad rok.

Serial miałby być emitowany bez przerwy od stycznia do maja, zaś sezon liczyłby 24 odcinki: 8 z 4.sezonu i 16 zupełnie nowych.

Damon Lindelof i Carlton Cuse nie kryją rozczarowania:- To tak jakby przerwać czytanie opowieści o Harrym Potterze i odłożyć na dluższy czas książkę. Napisaliśmy zakończenie 8 odcinka, ale to zakończenie pewnego rozdziału, nie całości.- mówi Cuse.

-To będzie dla widzów tylko frustrujące, gdy nie zobaczą drugiej połowy nowej serii - dodaje.

film.wp.pl



Kanał FOX postanowił poczekać z emisją premiery 7 sezonu serialu 24 godziny do momentu nakręcenia wszystkich odcinków.

Jak widać Jack Bauer może przez 6 lat ochraniać USA przed terroryzmem, jednak jeśli chodzi o strajk scenarzystów jest on bezsilny. Na skutek akcji protestacyjnej stacja FOX podjęła decyzję o przesunięciu premiery nowej serii, która planowo miała się odbyć 13 i 14 stycznia.

Produkcja nowych odcinków serialu Kiefera Sutherlanda znajduje się obecnie na poziomie 8 epizodu, do którego zdjęcia zakończą się na dniach. Następnie zostanie ona przerwana na nieznany nikomu czas.

Mając do dyspozycji tylko te odcinki, czyli tylko jedną trzecia sezonu kanał FOX postanowił przesunąć emisję 24 godzin na czas nieokreślony. Władze stacji nie chcą bowiem przerywać akcji w połowie i co gorsza na nieokreślony czas.

film.wp.pl



W miniony poniedziałek 12 tysięcy scenarzystów odeszło od biurek i rozpoczęło oficjalną akcję protestacyjną. Czy będący w trakcie produkcji 4 sezon serialu "Gotowe na wszystko" ucierpi na nim tak, jak Herosi?

Odpowiedź brzmi TAK. Dotychczas nakręcono 9 odcinków nowej serii, których emisja zakończy się 2. grudnia (...)

Dowiedzieliśmy się również z pierwszego źródła, że ukończono już prace nad kolejnymi 4 scenariuszami, jednak ich realizacja, jak i pisanie kolejnych historii zostały bezterminowo zatrzymane.

Nie należy się jednak obawiać, bowiem emisję tylko 9 odcinków tej jesieni zaplanowano już maju. To co się zmieni, (jeśli strajk potrwa dłużej niż tydzień) to data premiery kolejnej partii świeżych epizodów, które (pospekulujmy trochę) mogą zadebiutować na antenie ABC wczesną wiosną lub w drugiej połowie kwietnia.

Nie należy się również obawiać co do rozwiązania niektórych wątków. Przypomnę, że jest już gotowy plan ramowy zawierający najważniejsze wydarzenia ukazane w całym 4 sezonie, czyli wszystkich 23 odcinkach.

Wbrew poprzednim doniesieniom pomysłodawca serialu, Marc Cherry, jak i inni pracujący przy "desperatkach" scenarzyści przyłączyli się do powszechnego strajku.


Eva Longoria z niepokojem śledzi przebieg trwającego w Hollywood strajku scenarzystów, ponieważ martwi się o przyszłość swoich znajomych.

Twórca serialu "Gotowe na wszystko" Marc Cherry i jedna z jego gwiazd gorąco kibicują walczącym o swoje prawa scenarzystom pojawiając się na pikietach z wyrazami poparcia dla akcji. Longoria, która przywiozła strajkującym pizzę, powiedziała dziennikarzom: -Martwię się o swoje stylistki i charakteryzatorki, które żyją od wypłaty do wypłaty, więc poważnie ucierpią z powodu zawieszenia produkcji. Nie popieramy strajku, ale popieramy rozwiązanie problemu. Jutro praca na planie serialu zostanie przerwana, a my staniemy tutaj ze scenarzystami.

Z kolei inny aktor z obsady popularnego serialu – James Denton – wyjawił, że nie wszystkie gwiazdy wykazują tyle zrozumienia dla strajkujących i nie rozumieją, że strajk ma bezpośredni wpływ na ich pracę.

film.wp.pl




Jesli strajk sie nie zakonczy, rownież "24", Sezon 7 zostanie przełozony na jesien 2008...

Prison Break zostanie przerwany już w kolejny poniedziałek. Nastepny odcinek pojawi sie dopiero 14 stycznia.

Czyli Desperate Housewives zostalo nakrecone zaledwie do okolic Bozego Narodzenia... Dalszych odcinkow nie bedzie, jesli strajk sie nie zakonczy...

Masakra........
Źródło: laracroft.pl/forum/viewtopic.php?t=53


Temat: www.podgorzyn.pl Jak oceniacie tą stronę?
jak dla mnie taka troche pomieszana ta strona, tak więc...

1. zamiast napisz do W-master i napisz do gminy, utworzyć jedną podstrone "kontakt" i tam na pierwszym miejscu gmina(ewentualnie jakis podzial na wydzialy gminy jak daloby rade)

2. "Strona główna" czyli link znajduje się cały czas na stronie w lewym rogu przecież, a w menu ten link jest wyłącznie na głównej stronie, to tak jakbys jadł kartofle z ziemniakami

3. menu górne to takie |Urzad gminy | Gosp. | itd. zrobić w formie rozwijanego menu i tym samym zaoszczedzamy na czasie i mozemy wywalic link "mapa serwisu" ze strony glownej i tym samym stanbie sie jeszcze czytelniejsza

4. Moje pytanie brzmi... co to ma być "powitanie" i po co ?? jeśli już to proponuję stworzyć prezentacjęgminy albo filmik z wypowiedziami przykładowo burmistrza paru mieszkańców itp. Powiem szczerze, nikt nie bedzie klikał w powitanie bo nie interesuje go jak go przywitacie, jesli jednak dacie mu prezentacje lub filmik to gwarantuje ze kazdy kto wejdzie i bedzie gmina chociaz troche zainteresowany to przeczyta

5. "dodaj do ulubionych" i "startuj z nami" nie powinny mieć swojego miejsca wśród wszystkich opcji, a jedynie pod nimi i to z dwiema lub jedna linijka odstepu.

6. Podobnie jak "strona główna" "BIP" znajduje sie na gorze strony, wiec jedynie zasmieca menu i ogranicza przejrzystosc strony.

7. Kolejną sprawą są trzy działy: sport, nasi mieszkancy i imprezy

- nasi mieszkancy; z tego wzgledu ze nie jest to strona o mieszkancach, a o tym co maja do powiedzenia o swojeje miejscowosci lub ogolnie. Chodzi tu dokladnie o zmiane tytulu np. na "Głos mieszkańców" lub coś w tym stylu. Niech tytul wskazuje na to, co pod danym linkiem znajdziemy

- sport, generalnie nie mam sie tu do czego przyczepic, bo jest to zrobione fajnie, ale tytul proponuje "wydarzenia sportowe" brzmi to konkretniej i nie kojarzy sie z programem TV

- co do IMPREZ to gwarantuje ci, ze w urzedzie gminy, jak i w starostwie powiatowym imprezy na dany rok i to co na nich bedzie sa juz planowane rok wczesniej(bo musza byc znane potrzebne naklady finansowe) tak wiec jesli wspolpracujesz z urzedem lub robisz strone na ich prosbe to niech udostepnia ci ramowy plan imprez na rok 2007, powiedz ze nie musisz znac szczegolow a jedynie jaka impreza i w jakim terminie. Jesli strona jest samowolka to wtedy skieruj sie do urzedu z pismem(wnioskiem) - jesli stanowi to dla ciebie problem, to chetnie pomoge i napisze ci takie pismo


No i to jak na razie chyba wystarczy. Zeby nie bylo, ze przychodze i sie madrze to gwarancja na to, ze wiem co i jak powinno byc jest strona powiatu lwoweckiego, ktora sam robilem bedac na stazu. Zobacz i ocen sam roznice. Moja strona jest robiona na stelazu jportal, zrobilem tak z prostej przyczyny... za zrobienie strony nikt mi nie placil, a pisac skrypty i tworzyc bazy danych za darmo to jak pic z zakreconej butelki poza podstawa(stelaz, panel adm.) grafika i skrypty byly wbijane w strone osobiscie przeze mnie. Strona powstawala prawie pol roku i ten uklad, ktory teraz mozecie obejrzec jest tym, ktory odpowiada wszystkim urzednikom i uzytkownikom strony powiatu.

www.powiatlwowecki.pl

Pozdrawiam
Źródło: forum.przesieka.pl/viewtopic.php?t=175


Temat: XI Turniej Rycerski na Zamku w Iłży
Największe wydarzenie długiego weekendu w województwie mazowieckim, międzynarodowy XI Turniej Rycerski na Zamku w Iłży, odbędzie się w dniach 02-04.05.2008.Gospodarzem imprezy jest Miasto i Gmina Iłża, Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji oraz Bractwo Rycerskie Smocza Kompania. Oprócz widowiskowych zmagań rycerzy będzie można oglądać również zawody łucznicze, wspaniałe koncerty muzyki dawnej oraz cudowne pokazy sztucznych ogni. Podczas tych trzech dni zamek stanie się także miejscem dla ogromnego historycznego jarmarku przepełnionego wyrobami dawnych rzemiosł. Na wzgórzu poza zamkiem powstanie malownicze obozowisko, w którym na każdym kroku będzie można spotkać średniowiecznych rycerzy ze swymi giermkami i damami dworu. A wszystko po to aby choć na chwilę przenieść się w barwny średniowieczny świat, w fascynującą epokę rozbrzmiewającą szczękiem oręża i rżeniem koni. Te i wiele innych atrakcji będzie można zobaczyć podczas naszego wspaniałego turnieju, w którym udział wezmą bractwa rycerskie i stowarzyszenia rekonstrukcyjne z Polski, Rosji, Litwy, Białorusi, Czech i Francji.
Więcej informacji na www.turniejilza.pl

Mistrzowie świata widowisk Pirotechnicznych na Zamku w Iłży

Turniej Rycerski zbliża się wielkimi krokami. Wśród wielu atrakcji nie zabraknie także sztucznych ogni. Pokazy można obejrzeć w dniach 3 maja(sobota) 4 maja(niedziela)
W tym roku zostaną one zorganizowane przez firmę „Surex” www.surex.pl - profesjonalistów w dziedzinie pokazów pirotechnicznych, laureatów I miejsca na Mistrzostwach Świata Widowisk Pirotechnicznych w Lipsku w Niemczech 2007 rok. Swoimi występami uświetnili wiele ważnych imprez, m.in. Puchar Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem.
Więcej info na www.turniejilza.pl

Ramowy plan imprezy

PIĄTEK 2.V.2008

12.00-13.00 Rozpoczęcie turnieju wręczenie glejtów
13.00-14.00 Koncert
14.00-15.00 Turniej bojowy samojeden, turniej łuczniczy – eliminacje
14.00-15.00 Pokaz konny grupy łuczniczej Xiążęca Drużyna
15.00-16.00 Turniej bojowy samowtór eliminacje
16.00-17.00 Koncert muzyki dawnej
17.00-18.30 Turniej plebejski
18.30-20.00 Koncert muzyki dawnej
20.15-20.30 Pokazy tancerzy ognia
20.45 Bitwa wieczorna - widowisko światło i dźwięk


SOBOTA 3.V.2008

11.30-12.30 Turniej bojowy 'Zamczysko' –
12.30-13.30 Turniej samojeden i samowtór - finały
12.30-14.30 Pokaz konny grupy łuczniczej - Xiążęca Drużyna (plac bitewny)
14.00-14.30 Turniej Dam –
15.00-16:00 Koncert muzyki dawnej
15.00-16.00 Legenda - pokaz konny - Xiążęca Drużyna (plac bitewny)
16.00-16.30 Turniej plebejski
16.30-17.30 Koncert muzyki dawnej
17.30-18.00 Turniej plebejski
18.00-19.00 Bojowy turniej konny Xiążęca Drużyna (plac bitewny)
18.30-20.00 Koncert muzyki dawnej
20.00-20.30 Pokazy tancerzy ognia
20.30-21.30 Bitwa wieczorna - widowisko światło i dźwięk (plac bitewny)
21.45 Pokaz fajerwerków (plac bitewny)

NIEDZIELA 4.V.2008

11.00-12.00 Koncert muzyki dawnej
12.00-13.00 Turniej łuczniczy - finały
13.00-14.00 Pokaz sokolniczny grupa Vancos
14.00-15.00 Przedstawienie - Pokaz konny grupy łuczniczej Xiążęca Drużyna
15.00-16.00 Konkurs scenek rodzajowych i walk pokazowych
16.00-16.30 Wręczenie nagród
16.30-17.30 Koncert muzyki dawnej
16.30-17.30 Pokaz sokolniczny grupa Vancos (plac bitewny)
17.30-18.00 Gry plebejskie
18.00-19.00 Koncert muzyki dawnej
18:30-19:30 Bojowy turniej konny Xiążęca Drużyna (plac bitewny)
19.00-19.45 Koncert muzyki dawnej
20.00-21.00 Bitwa wieczorna widowisko światło i dźwięk (plac bitewny)
21.00 Pokaz fajerwerków i zakończenie turnieju (plac bitewny)
Źródło: forum.rzeszow.pl/showthread.php?t=2210




 
 
Archiwum
 
 
   
Copyright 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates